BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tőlünk építi európai piacát a Beauty 21

Az amerikai központú Beauty 21 Cosmetics vállalat Európában elsőként Magyarországon kötött márka-képviseleti szerződést, és itteni partnerén, a Happybox Kft.-n keresztül kíván Európában terjeszkedni – erről tájékoztatta lapunkat ez utóbbi cég. A kaliforniai társaság LA Colors és LA Girls néven gyártja dekorkozmetikai márkáit, ezeket az európai képviselő tegnaptól a La Make Up nevű üzletekben kezdte árusítani. Indulásként négy budapesti bevásárlóközpontban és egy vidéki helyszínen, Debrecenben indult el a termékek forgalmazása. A hajdúsági értékesítés franchise-rendszerben valósul meg.

Az európai piacra irányuló szállításokat a Happybox Kft. Törökbálintról látja majd el, a magyar cég a sminkmárka mellett az eddigi tevékenységét is megtartja. „Az LA márkák bevezetése nem a meglévő Happybox üzletek kárára történik. A két portfóliót egymástól teljesen külön kezeljük. Megmaradnak mind a saját, mind a franchise-ajándékboltjaink is” – mondja László Árpád, a Happybox Kft. ügyvezetője. A következő egy évben további tíz dedikált üzletben lesznek elérhetők az amerikai sminkmárkák. A kaliforniai megbízó ennek során épít magyar partnerének meglévő kapcsolataira, így először Ausztriában, Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban és Németországban jelennek meg.

A magánkézben lévő Beauty 21 2009-es üzleti évét tízszázalékos növekedéssel és százmillió dolláros bevétellel zárta, 2011-től még dinamikusabb növekedést vár. A gyártónak az USA-ban 25 ezer értékesítési pontja van, és már több évtizede építi ázsiai, dél-amerikai, afrikai piacát. SGy

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.