A Londoni WTM a világ vezető turisztikai szakmai eseménye, így a WTM-LATAM nevet viselő „kistestvértől” is sokat várnak a szervezők, ahol számos nagypresztízsű európai turisztikai szervezet képviselteti magát. Az eseményen több mint 1000 kiállító vesz részt, s mintegy 7000, főként a térségből érkező látogatót várnak. Magyarország a V4 együttműködés keretében, Csehországgal, Szlovákiával és Lengyelországgal együtt vesz részt a kiállításon. A standon a következő termékek kapnak hangsúlyt: UNESCO-világörökségek, Fürdők és egészség, Aktív pihenés, Gasztronómia, Bevásárlás, Kulturális események.
Brazília 2010-ben hihetetlen mértékű gazdasági növekedést produkált, tavaly pedig GDP-ben lekörözte Nagy-Britanniát is, így a világ hatodik legnagyobb gazdaságává vált. Bár a tavalyi évre vonatkozóan a kormányuk csak 3 százalékos növekedést tudott felmutatni – ráadásul az inflációs rátájuk sem csökkent –, a fogyasztói árak 6,5 százalékkal emelkedtek 2011-ben, ez viszont közvetve kedvezett a külföldön elkölthető megtakarításoknak és az utazási hajlandóságnak. A KSH által szolgáltatott mérések alapján 2011-ben 13503 vendéget és 33601 vendégéjszakát regisztráltak Magyarországon Brazíliából. „A brazilok – Kína után – 2. helyen szerepelnek utazási költési hajlandóság tekintetében. A real USA -dollárral szembeni megerősödésének köszönhetően sokan utaznak tengeren túlra, sőt, sok európai vagy észak-amerikai beutaztató kedvezőbb ajánlattal tudja megfogni a brazil turistát, mint a saját országukon belüli északi tengerparti ajánlatok” – olvasható a Magyar Turizmus Zrt. 2013-as taktikai tervében.
Nemzetközi turizmus tekintetében a brazil turisták 2010-ben 1,9 milliárd, 2011-ben pedig 2,7 milliárd dollárt költöttek csak VISA kártyával az Egyesült Államok területén, Európában ez átlagosan 40 százalékos költési növekedést jelentett. Legkedveltebb európai úti céljaik: Portugália, Olaszország, Egyesült Királyság és Franciaország. A turisztikai marketingcég szerint a brazilokat érdeklő turisztikai termékek: kalandsportok, művészet, kultúra, helyi történelmi nevezetességek és a folklór (zene, tánc, művészetek). Legfontosabb küldővárosok pedig Sao Paulo, Rio de Janeiro, Porto Alegre és Barsília. A brazil utazóknak nincs szükségük vízumra a schengeni országokba történő utazáshoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.