A távközlési fogyasztói jogokat védő állami intézményekkel elégedettek az ügyfelek – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) országos felméréséből, amely a hírközlési szektor iránti fogyasztói bizalmat kutatja. Az eredmények alapján nemcsak az előfizetők tudatossága, hanem a bizalma is nőtt a szolgáltatókkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban.
A megkérdezettek közül a hatósági kérdőívben szereplő öt szolgáltatásról (tv, vezetékes és mobilinternet, vezetékes és mobiltelefon) tízből legalább nyolcan azt mondták, hogy nagyon vagy teljesen elégedettek velük. Az NMHH felmérése alapján az előfizetők 73 százaléka megnézi az összes távközlési számláját, ám nagyjából minden negyedik előfizető egy vagy több számlát olvasatlanul tesz el. A fogyasztók viszonylag rugalmasak vagy közönyösek a túlszámlázással vagy a kisebb-nagyobb számlaeltéréssel kapcsolatban: ha a havi számlán a szokásosnál 500 forinttal magasabb összeg szerepelne, tízből négyen tudomásul vennék. Az ügyintézés kapcsán csak minden tizedik ember panaszkodott a szolgáltatókat megkeresők közül arra, hogy az elmúlt egy évben legalább egy távközlési ügye nem zárult megnyugtatóan a számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.