Lassan indult el a Volkswagen-konszern visszahívása a TDI-botrányban érintett autók kapcsán, mert először ki kellett dolgozni a megfelelő műszaki megoldást, de az ügyfelek se sietik el a dolgot. Ausztriában például az érintett 388 ezer autótulajdonos közül 88 063-an kaptak levelet, hogy legyenek szívesek felkeresni a márkakereskedést, eddig 44 254-en tették ezt meg. Európában 8,5 millió autó érintett, tulajdonosaik harmada kapott már értesítést, de csak mintegy 500 ezren jelentek meg a szervizekben.
Úgy tűnik tehát, nem teljesül a Volkswagennek az a reménye, hogy 2017 során lezajlik az egész visszahívás, amelyre azután kényszerült rá a német autógyártó, hogy kiderült: manipulált teszteken született adatokat közöltek a TDI-motorok károsanyag-kibocsátásáról. Valószínűleg két oka van annak, hogy az ügyfelek kivárnak: egyfelől tartanak attól, hogy a módosított autójuk többet fog fogyasztani, másfelől nem akarnak csak emiatt lépni, inkább megvárják a következő időszakos szervizt, és akkor egy fordulóval letudják a dolgot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.