A szervezet éves jelentésében közzétett tanulmányában kifejtette: több nagy repülőtéren is bevezették már az üzemeltetők az okos fényjelzéseket, amelyek a repülőgépek pilótáit segítik a manőverezésben. A gurulóutak betonjába épített, úgynevezett középvonaljelző zöld fények azon az útirányon kapcsolódnak fel a repülőgép előtt, amerre a gépnek a futópálya és a terminál között mennie kell.
A frankfurti és a müncheni repülőtéren is vizsgálták a rendszer hatékonyságát, az eredmények azt mutatják, hogy a gurulás ideje 10-37 százalékkal csökkenthető látási viszonytól és a rendszer automatizáltságának mértékétől függően, a keronzinfogyasztás és károsanyag-kibocsátás pedig 20-40 százalékkal csökkenthető a rendszer használatával.
Az okos jelzőberendezések segítségével a repülőtér hatékonyabban is tud működni, mivel csökkenti az üzemeltetési költségeket, és a gépek földi mozgatása is sokkal előnyösebb: rossz látási viszonyok között is olyan jó hatékonysággal üzemelhet a repülőtér, mint tiszta idő esetén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.