BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megoldódhat a YouTube-botrány

Leállította a YouTube a reklámelhelyezést azokon a csatornákon, ahol az egyes videókat nem nézték meg legalább tízezren. A vállalat így akadályozná meg, hogy a sértő és jogsértő tartalmak gyártói pénzt kereshessenek.

Nem helyez el reklámot a Youtube azokon a csatornákon, ahol az egyes vidók nézőszáma nem éri el a tízezret - jelentette be Ariel Bardin, a YouTube termékmenedzsere. A döntésre azután volt szükség, hogy az elmúlt időszakban több nagy cég - amely jelentős befolyással rendelkezik a nemzetközi piacon - bejelentette: addig nem hajlandók reklámozni magukat a Google videómegosztóján, amíg az, a szélsőséges, egyes esetekben pedig uszító tartalmú videók mellett, és előtt is megjeleníti hirdetéseiket, mivel ezzel jelentősen romolhat márkájuk megítélése potenciális vásárlóik körében.

[caption id="" align="alignleft" width="600"]Nem helyez el reklámot a Youtube azokon a csatornákon, ahol az egyes vidók nézőszáma nem éri el a tízezret - fotó: AFP Nem helyez el reklámot a Youtube azokon a csatornákon, ahol az egyes vidók nézőszáma nem éri el a tízezret - fotó: AFP[/caption]Ariel Bardin a bejelntéséhez hozzáfűzte: az új küszöbérték megadásával már elég információt tudnak szerezni ahhoz, hogy megállapítsák, megfelelő felületnek bizonyul-e egy új csatorna a reklámozáshoz. Ha a megtekintések száma eléri a tízezret, már meg tudják erősíteni, hogy az adott csatorna betartja-e a közösségi irányelveket és a hirdetési szabályzatot. 

A Youtube anyavállalata, a Google ezzel egy időben bejelentette, hogy a jövőben harmadik felekkel is együttműködve fogják biztosítani, hogy a hirdetők reklámjait megóvják a szerencsétlen elhelyezésektől.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.