BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb nemzetközi elismerést kapott a díjnyertes magyar bor

A Challenge International du Vin, Bordeaux és a londoni International Wine Challenge díjai után a Best Wine of the World 2017 borversenyen is díjat kapott a Patricius Borház aszúja – jelentette be a borház.

A Patricius Borház 2007-es évjáratú, 6 puttonyos tokaji aszúját választották a világ negyedik legjobb édes borának a Best Wine of the World 2017 (A világ legjobb bora 2017) borversenyen – közölte a borászat csütörtökön.

A Best Wine of the World a legnagyobb és legnehezebb borverseny a világon, amelyen a nevezett borok mindössze egy százalékát díjazzák. A Patricius Borház díjazott bora a nevezett több mint 22 500 bor közül került a döntőbe, ahol 180 bor közül sorolták a negyedik helyre – derül ki a közleményből.

Ugyanezt a bort korábban már két másik elismert nemzetközi borverseny, a Challenge International du Vin, Bordeaux és az International Wine Challenge, London szakértői is aranyéremmel jutalmazták.

A Tokaj-hegyaljai borvidék
Fotó: Móricz-Sabján Simon

A kiemelkedő eredmény újabb elismerése a tokaji borvidék különleges adottságainak és megerősíti, hogy a tokaji aszú nemzetközileg is egyedülálló bor

- írja a borház.

A Patricius Borház a borvidék nyolc dűlőjében, összesen 85 hektáron gondoz szőlőket. Borai több mint 50 nemzetközi aranyérmet nyertek, 2013-ban a borházé lett a Magyarország legszebb szőlőbirtoka, 2016-ban pedig az Év pincészete díj.

A Magyar Turisztikai Ügynökség, mint a közösségi bormarketingért felelős szervezet és a Vinum Tokaj International, mint amerikai brand-, és piacépítő cég, együttműködésének keretében, az ügynökség támogatásával, hat kiemelt tokaji borászat mutatkozott be a washingtoni magyar nagykövetségen. A vendégek megízlelhették a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patricius Borház, valamint a Royal Tokaji italait.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.