A dm 133,39 milliárd forintos forgalmat ért el legutóbbi gazdasági évében, amely jelentős növekedés az előző, 2019–20-as gazdasági évhez viszonyítva, amikor 122 milliárdos forgalmat bonyolított. A lezárt üzleti évében a forgalomnövekedés 9 százalékos volt, ehhez hozzájárult, hogy az üzlethálózat esetében 8 százalék volt a növekedés, az online shop esetében pedig 124. A drogériahálózat 259 bolttal zárta a gazdasági évét, amelyben 5 nyitást, 8 bezárást, 3 költözést, 4 bővítést és 14 felújítást hajtott végre. Több mint háromezer főt foglalkoztat a drogéria Magyarországon, tavaly 122 fővel bővült a dolgozói létszám.
Fenntarthatóság terén is több kezdeményezést valósított meg a cég, víztisztító berendezéseket vezettek be az üzletekbe, amellyel évente 120 ezer PET-palackkal kevesebbet termel a vállalat, elkezdték a LED-lámpák cseréjét, és az érdi raktár tetejére 1500 négyzetméter napelemet telepített, amely a raktár és az irodakomplexum energiaigényének a 20 százalékát fedezi.
A vásárlók elkezdtek visszatérni a drogériákba, számukban dinamikus növekedésről számoltak be a drogerie markt vezetői. Továbbra is erős a vásárlók árérzékenysége, ugyanakkor a minőség is egyre fontosabb tényező a vásárlás során.
A saját márkás termékek népszerűsége is töretlen, ahogy a pontgyűjtőprogramé is, 1,5 millió törzsvásárlója van a vállalatnak, a 87 százalékuk regisztrált kártyás törzsvásárló.
A Nielsen kutatása szerint továbbra is a dm a piacvezető drogéria a magyar piacon, és minden drogériában elköltött 100 forintból 40 a dm-hez jut.
A vállalat saját kutatása során közel háromezer vásárlót kérdezett meg 100 üzletében, és az eredmények szerint a vevők 86 százaléka ajánlaná az üzletet. A kutatásból az is kiderült, hogy a válaszadók zöme (85 százalék) bevásárlólistával érkezik, de a legtöbben ettől eltérnek a vásárlás során. A vállalat vezetőinek beszámolója szerint erősek az üzleteikben a magyar natúrkozmetikumok, illetve a Pro Climate márkát is egyre többen választják. A három éve indult webshopban már több mint 12 ezer termék elérhető, és bővítették az átvételi lehetőségeket, a házhoz szállítás mellett már a bolti és az expressz átvétel is választható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.