Az Instagram vezére, Adam Mosseri már egy ideje fontolgatja, hogy a platformon érdemes lenne előfizetéses rendszert indítani. Az újítással a tartalomkészítők is plusz bevételi forráshoz jutnának – írja a The Verge.
Mosseri a Twitterre feltöltött videójában vázolta fel az elképzeléseit, ebből kiderült, hogy már el is kezdték a tesztelést.
Fizetős lehet a 24 óra után eltűnő instasztori, az élő közvetítés és bizonyos exkluzív tartalmakhoz is csak az előfizetői kör juthatna hozzá.
A szolgáltatás ára 0,99 és 9,99 dollár között is mozoghat. A tagok lila jelvényt kapnak online.
A funkciót egyelőre csak az amerikai felhasználók körében tesztelik kiválasztott tartalomgyártókkal, akik közt olimpikon és asztrológus is található.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.