A 2014-ben Helsinkiben alapított technológiai vállalat applikációjával forradalmasította az ételrendelési piacot. Mára 23 országban váltak az utak állandói szereplőivé a világoskék egyenruhás Wolt-futárpartnerek.
Magyarországon Budapesten volt először elérhető a szolgáltatás az indulás évében, 2018-ban, egy évvel később Debrecen, Pécs és Győr is bekapcsolódott.
Jelenleg 23 városban rendelhetünk a Wolt applikációjából, de a terjeszkedés még az idén folytatódik – hamarosan újabb városok kerülnek fel a Wolt térképére.
A legdinamikusabban az ügyfélszolgálatos csapat növekszik: ők foglalkoznak a felhasználókkal folytatott kommunikációval, úgy, hogy egy-egy felmerülő problémát jellemzően kevesebb mint 15 perc alatt megoldanak – a felhasználók 96 százalékban pedig kiválóra értékelik a teljesítményüket.
Míg kezdeteben még csak ételrendelésre szakosodott a Wolt, a pandémia alatt jelentkezett igényre reagálva egyre inkább nyitott a különböző kiskereskedelmi egységek felé is – 2021-re már ez került fókuszba.
Egyre többféle üzlet, egyre több nagy márka vált elérhetővé a Wolton keresztül: lehet ma már Covid-tesztet rendelni az Unipatika hálózatából, heti bevásárlást intézni az Auchannál, állateledelt venni a Fressnapfnál, lakberendezési tárgyat a Butlersnél, cipőket vagy táskákat választani a Van’snél, vagy épp könyvet a Líra könyvesboltnál.
De a karácsonyi szezonban fenyőfát is találhattunk tavaly decemberben a Wolt kínálatában.
2021 november végén megnyílt az első Wolt Market Budapesten, amely gyakorlatilag egy vásárlók nélküli bolt, ahonnan néhány kattintással 30 percen belül házhoz érkezik a bevásárlás. A vásárlók 2500-féle árucikkből válogathatnak, és immár hat Wolt Market egység segít még jobban lefedni a fővárosi igényeket – de már nem kell sokat várni, hogy vidéken is kipróbálható legyen a vásárlásnak ez az egyszerű és kényelmes formája.
Amit mi kínálunk, az egy 21. századi technológián alapuló digitális platform, amely segít összekötni a keresletet a kínálattal. Amikor a járványhelyzet legkeményebb időszakában az éttermek nem fogadhattak vendégeket, a házhoz szállítás fontos kapaszkodót jelentett számukra
– mondta Sabjányi László, a Wolt ügyvezető igazgatója. Hozzátette: nem csak a bezártság indukálta a növekedést, ezt az is igazolja, hogy nem állt meg a fejlődésük: új szolgáltatási területeket vezettek be, és új városokban jelentek meg.
Előrebocsátotta: a jövőben sem lesz ez másként, szeretnék minél többekkel megismertetni a 30 perc alatti ételrendelés vagy vásárlás élményét, ezért folyamatosan bővítik kiszállítási területeiket, még az idén új városokban lesz elérhető a Wolt.
A rekorder felhasználó 2134-szer rendelt már a Wolton keresztül, a legtrendibb eddig 402-féle éttermet és üzletet próbált ki. A legnépszerűbb ételnek ez idáig a hamburger bizonyult, majdnem 3,5 millió darabot rendeltek belőle a felhasználók, míg a legnagyobb értékű megrendelés Covid-tesztekhez kötődik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.