A McDonald’s és a Chick-fil-A gyorsétteremláncok egy új módszerrel kísérleteznek a mobilalkalmazással rendelők gyorsabb kiszolgálása érdekében. Az éttermek az úgynevezett geofencing segítségével tennék gyorsabbá a kiszolgálást és frissebbé a megrendelt ételeket.
A megoldás használatához a helymeghatározást engedélyezni kell az alkalmazásnak, amely GPS segítségével értesíti az éttermet, amikor már a közelébe járna a vásárló.
Így a gyorséttermi dolgozók képesek az online leadott rendeléseket olyan sorrendben elkészíteni, ahogy a fogyasztók érkeznek.
A csirkés ételeiről ismert Chick-fil-A amerikai étteremlánc ebben a hónapban jelentette be a geofencing alkalmazását a Fox Business összefoglalója szerint, a McDonald’s már márciusban bejelentette az új szolgáltatását.
Az alkalmazás sikeréről a cég pénzügyi vezetője, Ian Borden már az első negyedéves eredmények ismertetésekor is beszámolt, szerinte
a kezdeti adatok a várakozási idő csökkenését és az ügyfélelégedettség növekedést jelezték.
A megoldás akár arra is lehetőséget nyújthat a gyorséttermeknek, hogy csökkentsék a vásárlók kiszolgáláshoz szükséges dolgozói létszámot is, tovább javítva a cégek nyereségét. Az alkalmazás emellett a célzott reklámok küldésével is segíti a vállalkozások profitját.
Hatalmas változást jelentett be a McDonald’s: átalakítja a hamburgereitAlapvető termékeinek a fejlesztésébe fog a McDonald’s. Az amerikai gyorsétteremlánc, hogy növelhesse az eladásait, több változást is bevezet, ami a híres hamburgereit is érinti. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.