Orlando Bloom színész és az UNICEF jószolgálati nagykövete lesz a Staropramen új márkanagykövete – jelentette be a Staropramen amerikai tulajdonosa, a Molson Coors Beverage Company sörgyártócég, mely a Borsodi Sörgyár Kft. tulajdonosa is egyben.
Bloom legközelebb a Sony Pictures augusztus 11-én megjelenő Gran Turismo című és az A24 Varázslók! című filmben lesz látható, emellett hamarosan elkezdi a The Cut című, bokszolóról szóló thriller forgatását is.
Az az új Staropramen-tévéreklám, mely a cseh sörmárka 150 éves történetére összpontosít, Prágában játszódik,
melyben Bloom elmondja, hogy milyen különleges kapcsolata van a várossal, hiszen több évig ott élt és dolgozott, és hogyan alakult ki a város igényes sörkultúrája. Az új televíziós spot a Staropramen díjnyertes „Szakértőktől, szakértőknek” kampányának következő állomása.
Nagyon örülök, hogy egy olyan minőségi terméket képviselhetek, mint a Staropramen. Prága csodálatos város, tele csodálatos emberekkel, de a sörök terén nehéz a kedvükben járni. A Staropramen már jóval több mint egy évszázada szolgálja ki ezt az igényes közönséget, ami elárulja, hogy mennyire jó
– mondta el Orlando Bloom az együttműködéssel kapcsolatban.
Szinte ingyen van a sör a szomszédban, pedig euróval kell fizetni érteBizonyos termékeket jóval olcsóbban lehet megvenni Szlovákiában, még a gyenge forint ellenére is. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.