BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Új márkanagykövetet választott a prágai sörmárka Orlando Bloom személyében

A hírt a Borsodi Sörgyár Kft. tulajdonosa, a Molson Coors Beverage Company jelentette be.

Orlando Bloom színész és az UNICEF jószolgálati nagykövete lesz a Staropramen új márkanagykövete – jelentette be a Staropramen amerikai tulajdonosa, a Molson Coors Beverage Company sörgyártócég, mely a Borsodi Sörgyár Kft. tulajdonosa is egyben. 

Fotó: Staropramen

Bloom legközelebb a Sony Pictures augusztus 11-én megjelenő Gran Turismo című és az A24 Varázslók! című filmben lesz látható, emellett hamarosan elkezdi a The Cut című, bokszolóról szóló thriller forgatását is. 

Az az új Staropramen-tévéreklám, mely a cseh sörmárka 150 éves történetére összpontosít, Prágában játszódik, 

melyben Bloom elmondja, hogy milyen különleges kapcsolata van a várossal, hiszen több évig ott élt és dolgozott, és hogyan alakult ki a város igényes sörkultúrája. Az új televíziós spot a Staropramen díjnyertes „Szakértőktől, szakértőknek” kampányának következő állomása.

Nagyon örülök, hogy egy olyan minőségi terméket képviselhetek, mint a Staropramen. Prága csodálatos város, tele csodálatos emberekkel, de a sörök terén nehéz a kedvükben járni. A Staropramen már jóval több mint egy évszázada szolgálja ki ezt az igényes közönséget, ami elárulja, hogy mennyire jó

– mondta el Orlando Bloom az együttműködéssel kapcsolatban. 

Szinte ingyen van a sör a szomszédban, pedig euróval kell fizetni érte

Bizonyos termékeket jóval olcsóbban lehet megvenni Szlovákiában, még a gyenge forint ellenére is.

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.