Az Egyesült Királyság egyik vezető pénzügyi lapja, a Global Banking and Finance Review Magazine a Gránit Banknak ítélte a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023 díjat.
Az alapítása óta digitális üzleti modellt képviselő Gránit Bank a fenntarthatóan profitábilis növekedésben hisz.
Célunk, hogy folyamatos értékteremtéssel, innovációkkal egyre magasabb ügyfélélményt nyújtsunk, és konzervatív operációval növeljük a részvényesi értéket
– mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója a nemzetközi elismerés kapcsán. „A Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023 díj elismerése a Gránit Bank által megvalósított üzleti modellnek, és kifejezi a munkatársaim nemzetközi mércével is kiemelkedő teljesítményét” – tette hozzá az elnök-vezérigazgató.
A Gránit Bank egyre inkább meghatározó szereplője a hazai bankszektornak, mérlegfőösszege eléri az 1100 milliárd forintot, a bank által kezelt ügyfélszámlák száma pedig a 130 ezret. A bank részesedése a vállalati és lakossági hitelek piacán is folyamatosan növekszik, úgy, hogy az NPL mutató értéke továbbra is minimális (0,02 százalék).
A Gránit Bank digitális pénzügyi innovációival évekkel a bankszektor előtt jár.
A VideóBankon keresztül vagy szelfivel nyitott lakossági bankszámlák aránya egy év alatt 23 százalékkal nőtt, és mára az összes számlanyitás 96 százalékát teszi ki. Az értékpapírszámla-nyitás – beleértve az állampapír-vásárlást is – egyre inkább mobilalkalmazáson keresztül történik, mivel az ügyfelek gyorsan megkedvelték a néhány kattintással, kényelmesen elérhető új megoldást. Az innovációnak köszönhetően az utóbbi napokban a lakossági állampapír-vásárlások 92 százaléka már digitálisan történt meg, teljesen díjmentesen.
A Gránit Banknál az ügyfelek személyes megjelenés nélkül, az igényléstől a szerződéskötésig teljesen online vehetik igénybe a babaváró kölcsönt, és a bank által megvalósított end-to-end digitális jelzáloghitelezés is unikális megoldás a piacon. Az ügyfelek a Gránit eBankban ma már azonnal digitalizálható, így online vásárlásra azonnal használható új bankkártyát is igényelhetnek.
A bank – fenntarthatósági céljaival összhangban – digitális szolgáltatásainak köszönhetően alapítása óta közel negyvenmillió A4-es lapot takarított meg, amivel mintegy tízezer fát mentett meg a kivágástól.
A Gránit Bank-mobilapplikációt használók száma folyamatosan emelkedik, immár az ügyfelek 80 százaléka napi szinten aktívan használja az alkalmazást, és 90 százalékuk elégedett is vele.
A Gránit Bank a magasabb ügyfélélmény érdekében folyamatosan bővíti mobilbankjának funkcionalitását, beleértve a befektetési szolgáltatások széles körét, és az év végéig további új, devizaszolgáltatásokhoz kapcsolódó megoldásokat is elérhetővé tesz ügyfelei számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.