November 4-től az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. egyetlen, közös, korszerű digitális ügyintézési felületet és mobilalkalmazást üzemeltet. Ekkortól viszont a korábbi, a csak áram- és a csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők – olvasható a társaság közleményében.
Vagyis az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat) és az MVM Next nevű applikációban tudja intézni energiaügyeit:
Az MVM Next arra kéri egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le minél hamarabb az MVM Next nevű mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon az online ügyfélszolgálatra. Így tudják továbbra is digitálisan intézni energiaügyeiket. A regisztráció rövid idő alatt elvégezhető, ügyfélkapuval még gyorsabb és könnyebb az azonosítás (nem lakossági ügyfelek csak így regisztrálhatnak).
Az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár,
Továbbá egy helyen kezelhetik több ingatlan energiaügyeit, kényelmesen intézhetik családtagjaik, albérletük gáz- és áramügyeit abban az esetben is, ha a szerződés nem az ő nevükön van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.