Újabb öt magyar divattervező kapott lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) második magyar mentorprogramjában. Az ügynökség által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez.
A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok és meetingek keretein belül fejlesztik a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.
A program résztvevői olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit. Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakmai mentorokat a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők. A kurzus során a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy épp a digitális marketing.
„A program sikerességét bizonyítja, hogy az első magyar mentoring tervezői közül többeket is alkalmasnak találtak a CNMI szakemberei, hogy továbblépjenek a nemzetközi mentorprogramba és működésük stabilizálása után elsajátítsák a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismereteket.
A kiválasztott márkák idén szeptemberben egy állandó kiállítás és egy kollektív divatbemutató során, a Budapest Select ernyőmárka alatt képviselték hazánkat a világ egyik legelismertebb divat eseményén, a Milano Fashion Week-en, ezzel tovább erősítették Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet. A második magyar mentorprogrammal ezt a sikeres szériát tervezzük folytatni”
– fogalmazott Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.