Két hónapos út után megérkezett a Brilliance Tisztítószer Gyártó Kft. első hajószállítmánya Vietnámba, a termékeket pedig már forgalomba is hozták a 100 milliós lakosságú országban – áll az ökotisztítószereket gyártó magyar cég közleményében. Nagy Antal ügyvezető elmondta, Ázsiában nimbusza van a minőségi európai árucikkeknek, vietnámi partnerük pedig az egész kontinensen viszonteladó szeretne lenni.
A 27 éves, 100 százalékban magyar tulajdonú és hazai kutatás-fejlesztéssel is foglalkozó Brilliance 2019-ben határozta el, hogy teljes egészében környezet- és emberbarát termékek gyártására áll át a társadalmi felelősségvállalás jegyében.
A partnerünk Magyarországon keresett egy olyan jó minőségű termékcsaládot, amelyet forgalomba hozhat a hazájában, így talált ránk egy itteni látogatása alkalmával. Az ügyfeleink többségével ellentétben nem a saját brandje alatt szerette volna árulni a tisztítószereinket, hanem a Brilliance márkát akarta kivinni az országba. Eleinte ahhoz is ragaszkodott, hogy magyar címkével vásárolná meg az autóipari tisztítószereinket, de végül az angol szövegezésben maradtunk vele. Ennek az az oka, hogy Ázsiában még mindig hatalmas nívója és divatja van az európai árunak
– mutatott rá az ügyvezető, aki hangsúlyozta, az ország egyes területein már magyar tisztítószerekkel mossák az autókat. Az autómosó samponok mellett bogároldókat, felnitisztítókat és repülőrozsda-eltávolítókat is exportáltak Ázsia egyik legnépesebb országába.
Az együttműködéshez tanúsítványokat kellett kikérniük a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarától, hogy a vietnámi partnerük igazolni tudja a termékek európai eredetét. Emellett természetesen lezajlott a tisztítószerek hatásvizsgálata, és az ázsiai vállalkozó maga is tesztelte a termékeket.
Ha minden a terv szerint alakul, akkor hamarosan Ázsia-szerte találkozhatnak majd a fogyasztók a Brilliance termékeivel, ugyanis a vietnámi vállalkozó az egész kontinensen viszonteladó szeretne lenni. A cégünk mindeközben más piacokkal is szemezget, Törökországban és Nyugat-Európában is folyamatosan keressük a lehetőségeket, tehát jelentős terjeszkedés előtt állunk
– mondta Nagy Antal, aki a hazai piac alakulásáról úgy fogalmazott, egyértelműen lefelé skálázódik a vásárlás az üzletekben.
Elmondása szerint egyes kereskedők év elején 40-50 százalékot is emeltek az áraikon, mert 10 százalékos forgalomkieséssel számoltak, így pedig megmaradt a hasznuk. Ezzel szemben a Brilliance októberben csökkentette az árait: egyébként januárban 7, februárban 21, márciusban pedig 38 százalékot nőttek így is az árbevételeik az előző év azonos időszakához képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.