BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb szlogen: "Itthon láss csodát"

Az idei év szlogenje: „Itthon láss csodát”, 2009-et ugyanis a kulturális turizmus esztendejének nyilvánították. Ezt Kovács Miklós, az Önkormányzati Minisztérium turisztikai szakállamtitkára mondta el.

A Magyar Turizmus Zrt. a szakállamtitkársággal és a szakmával egyetértésben minden évben egy téma köré csoportosítja marketingtevékenységét. Így 2006-ban a bor és gasztronómia, 2007-ben a zöld, szelíd turizmus, 2008-ben pedig vizek évét rendezték meg. A mostani kampányév célja szintén az imázsépítés, továbbá a belföldi vendégéjszakák számának növelése, a magyarországi kulturális kínálat bemutatása. A legfontosabb a fesztiválos, illetve a városlátogató turizmus, a bor és a gasztronómia, az élő hagyományok ápolása, a kortárs művészeti alkotások bemutatása lesz.

A marketingre fordítható költségvetés 2009-ben sem változik. A Magyar Turizmus Zrt. mintegy 5 milliárd forintot fordíthat a belföldi-külföldi turizmus népszerűsítésére. Az Önkormányzati Minisztérium és a Nemzeti Kulturális Alap közös nagyrendezvény pályázata idén is folytatódik. Ebben az évben 300 millió forintot fordít a tárca turisztikai vonzerővel bíró kulturális nagyrendezvények támogatására.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.