A Magyar Turizmus Zrt. a szakállamtitkársággal és a szakmával egyetértésben minden évben egy téma köré csoportosítja marketingtevékenységét. Így 2006-ban a bor és gasztronómia, 2007-ben a zöld, szelíd turizmus, 2008-ben pedig vizek évét rendezték meg. A mostani kampányév célja szintén az imázsépítés, továbbá a belföldi vendégéjszakák számának növelése, a magyarországi kulturális kínálat bemutatása. A legfontosabb a fesztiválos, illetve a városlátogató turizmus, a bor és a gasztronómia, az élő hagyományok ápolása, a kortárs művészeti alkotások bemutatása lesz.
A marketingre fordítható költségvetés 2009-ben sem változik. A Magyar Turizmus Zrt. mintegy 5 milliárd forintot fordíthat a belföldi-külföldi turizmus népszerűsítésére. Az Önkormányzati Minisztérium és a Nemzeti Kulturális Alap közös nagyrendezvény pályázata idén is folytatódik. Ebben az évben 300 millió forintot fordít a tárca turisztikai vonzerővel bíró kulturális nagyrendezvények támogatására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.