A június 7-én megjelenő Adidas x Gucci kollaboráció részét képezi egy 1290 dollárért (470 ezer forint) kínált ernyő, amely nem véd meg az esőtől – számolt be az Insider. A termék weboldalán feltüntették, hogy a termék nem rendelkezik vízálló funkcióval, és inkább napernyőként, illetve divatos kiegészítőként használható.
A G alakú fogantyúval ellátott esernyő nagy felháborodást keltett a kínai közösségi médiában, miután a róla készült képek a múlt héten felkerültek az internetre. A felhasználók kifogásolják, hogy a terméknek, amely
Kínában ráadásul drágábban, 11 100 jüanért (több mint 580 ezer forint) kerül forgalomba, a magas ár ellenére sincs meg a megfelelő funkciója.
A kínai Weibo közösségi platformon a 11 100 jüanért kínált ernyő nem vízálló hashtag több mint 140 millió megtekintést ért el a héten.
Amíg csóró vagyok, nem fognak tudni átverni, hogy kifizessem ezt az összeget
– kommentálta az egyik Weibo-felhasználó. A Gucci ügyfélszolgálati munkatársa a pekingi Caijing magazinnak elmondta, hogy a darabot nem ajánlott esernyőként használni, azonban mindennapi kiegészítőként való használatra kiválóan alkalmas.
A luxustermékek iránt hatalmas a kereslet Kínában, és az ázsiai ország 2025-ig a világ legnagyobb luxuspiacává válhat a Bain & Company tanácsadó cég felmérése szerint. A Gucci és az Adidas nem reagált azonnal a megkeresésekre.
Az Adidas x Gucci kollekció várhatóan június 7-én jelenik meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.