Tizennégy év után először emeli sajtburgerei árát a McDonald’s gyorsétteremlánc. A cég csaknem másfél évtizedig kitartott az alacsony árai mellett, de a globális infláció hatására egyre több termékének az ellenértékét kell emelnie.
Az infláció megette a McDonald’s egydolláros ajánlatátA dolláros italok túlélték a 2008-as pénzügyi válságot és a járványt. |
Az egyik utolsóként a legnépszerűbb termékükhöz, a sajtburgerekhez is hozzá kell nyúlniuk. Elsőként Nagy-Britanniában emelik az árat, szerda reggel arról tájékoztatták a vásárlókat, hogy 99 penny helyett 1 font 19 penny lesz a burger – tudta meg a Bloomberg.
A cég a tájékoztatásában kiemelte: a legtöbb termékük ellenértéke nem változik, csak az olcsóbbak árát kell megemelni, mert már nem tudják kitermelni az előállítási költségüket. Ráadásul a meghatározott ellenérték éttermenként eltérő lehet. Hozzátették: tisztában vannak azzal, hogy az áremelés rosszul érinti a fogyasztókat, ezért is vártak ki vele az utolsó utáni pillanatig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.