A francia Dior divatház hétfőn a koreai popsztár (k-pop) Jimint nevezte ki globális márkanagykövetének, és a brand közösségi oldalain a BTS énekesét a Kim Jones által tervezett sportos szabadidő ruhákban ábrázoló képekkel mutatták be.
Az európai luxusipari cégek igyekeznek kihasználni a k-pop-sztárok globális népszerűségét, különösen a fiatalabb vásárlók körében.
Az LVMH tulajdonában lévő Christian Dior a Blackpink együttes k-pop sztárjával, Jisoo-val is szponzori kapcsolatot alakított ki, mégpedig óriási sikerrel, hiszen a sztár rendszerint sikoltozó rajongók tömegeit vonzotta Párizsba, amikor részt vett a márka bemutatóin.
A 27 éves Jimin, teljes nevén Park Ji-min a héttagú BTS együttes tagja, amely 2013-as debütálását követően világszerte több millió rajongót kergetett az őrületbe.
A Morgan Stanley elemzői szerint amúgy egy főre számítva a dél-koreaiak költik a legtöbbet a mindennapi luxuscikkekre, évente átlagosan 325 dollárt.
Az ázsiai országban a háztartások a vagyonuk nagy részét, mintegy 76 százalékát az ingatlanpiacon tartják, miközben a lakásárak jelentősen emelkedtek az elmúlt néhány évben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.