BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Még mindig a csirkés szendvics a McDonald's sikerterméke

A koreai BTS együttesről elnevezett menü is tarolt a második negyedévben a gyorsétterem-láncban.

A McDonald’s gyorsjelentése sem hatotta meg a piacot. Szerdán nyitás előtt közel egy százalékot esett a nemzetközi gyorsétterem-lánc részvénye a második negyedéves riport közzétételét követően. 
Profit soron 2,37 dolláros egy részvényre jutó korrigált nyereségről számoltak be, felülmúlva a Wall Street 2,11 dolláros prognózisát. 

Fotó: Shutterstock

Míg az árbevétel 5,89 milliárd dollár lett, ami szintén jelentősen meghaladja az 5,6 milliárd dolláros várakozásokat.

Ráadásul 57 százalékos növekedés az egy évvel korábbi azonos időszakhoz képest.

A riportált időszak számait jelentősen támogatta a februárban piacra dobott új termék, a csirkés szendvics sikere, mely már az idei első negyedév számait is megdobta. Emellett a K-pop irányzatot képviselő, koreai BTS együttesről elnevezett menü is tarolt a gyorséttermekben. És a pandémiás korlátozások amerikai és európai enyhítése is segítette a negyedévet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.