Naponta közel százezer új ügyfél-regisztrációt eredményezett a Netflix májusban meghirdetett kampánya, amely a felhasználók közötti jelszómegosztást hivatott megakadályozni.
A Netflix korábbi becslése szerint körülbelül 100 millió regisztrált felhasználó osztja meg ismerőseivel és barátaival a fiókját.
Ennek gátat szabva a szolgáltató május 23-án e-mailben értesítette az előfizetőket több mint száz országra kiterjedő szolgáltatási területén, hogy vége az ingyenműsornak, egy előfizetéssel kizárólag egy háztartásban lehet nézni filmeket, sorozatokat. Pedig egykoron még maga a Netflix hangoztatta a közösségi médiában, hogy a „jelszómegosztás maga a szeretet”.
Az amerikai Antenna médiakutató cég által közölt adatok szerint május 26-án és 27-én is elérte a napi százezret az új ügyfélregisztrációk száma.
A korábbi napi csúcsadatokkal összevetve ez még a 2020. március–áprilisi Covid-lezárások idején tapasztalt regisztrációs rohamot is túlszárnyalta.
A Reuters megkeresésére a Netflix nem reagált.
A befektetők pozitívan reagáltak a hírre, a Netflix részvényárfolyama 2,8 százalékkal, 418,92 dollárra emelkedett a kereskedés korai szakaszában. Az évet még 294 dolláros árfolyamon kezdte a részvény, az azóta eltelt időszakban 41,69 százalékot szedett magára. Éves összevetésben még látványosabb az árfolyam-növekedés: 2022. június eleje óta 128,4 százalékkal hízott a szolgáltató tőzsdei értéke.
Megbékéltek a reklámokkal a netflixezők, kilőtt az árfolyamMinden negyedik új előfizető az olcsóbb, hirdetésekkel tarkított csomagot választja a streamingszolgáltatónál, amit jó hírként értékelnek a befektetők. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.