Az R11 gyorsutat az új Bicske–Mány–M1-autópálya-csomóponttól indulva, Zsámbékot, Tököt, Perbált és Tinnyét nyugatról elkerülve kell megtervezni, a 10-es számú főutat és a Budapest–Esztergom vasútvonalat külön szintben keresztezve. A 32 kilométeres nyomvonal a 117. számú főút kétszer két sávos bővítésével éri el Esztergomot. Műszaki, megvalósíthatósági tanulmány elkészítése szükséges a kétszer két sávos gyorsút 4 kilométeres továbbvezetésére Esztergomtól a 11. számú főútig, figyelembe véve a későbbiekben esetlegesen megvalósuló új esztergomi Duna-híd helyét és az Esztergom és Stúrovo (Párkány) közti teherkomp megközelítését. A tervezőknek biztosítaniuk kell az M10-es gyorsforgalmi útnak az R11-es gyorsúthoz történő csatlakozási lehetőségét is.
Orbán Viktor miniszterelnök 2012 novemberében, a Magyar Suzuki Zrt. és a kormány közötti stratégiai megállapodás aláírásakor jelentette be a kormány azon döntését, hogy megépítik az Esztergom és az M1-es autópálya közötti csatlakozást biztosító útszakaszt.
A TED adatai szerint az osztrák és a magyar Strabag konzorciuma nyerte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közbeszerzési pályázatát, amelyet az M0-s gyorsforgalmi út M6-os autópálya és 51 számú főút közötti szakaszának rekonstrukciójára írt ki. Ennek keretében a meglévő autóút bal pályáját kell felújítani, és nagy szilárdságú, kétrétegű, mosott felületű betonburkolatot kell kiépíteni. A győztes az eredetileg becsült 25,5 milliárd forint helyett 27,28 milliárd forintért végzi el a munkát. A projekt az Integrált közlekedésfejlesztési operatív programban valósul meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.