Segítség a fogyasztóknak, tükör a borászok számára – ez illik leginkább a TOP 100 magyar bor kiadvány listájára, amelyet az idén már három, a hazai borpiacot jól lefedő kiskereskedelmi hálózatban a fogyasztók által leginkább preferált, értékben és palackszámban is a legszámottevőbb tételeket kóstolva állított össze a szakértő zsűri. Utóbbit a nemzetközi borpiaci trendeket is jól ismerő Fiáth Attila, DipWSET, nemzetközi borakadémikus, egyetemi tanár vezette, és nemzetközi borakadémikusok, valamint a fogyasztókkal napi kapcsolatot tartó sommelier-k voltak a tagjai. A fogyasztók számára nagy segítség lehet a 100-as lista, hiszen az ott szereplő tételek – ellentétben más listákkal – bárki számára elérhetők a kiskereskedelemben.
A százas lista mellett első kézből kaphatunk információkat az uniós közös agrárpolitika új ciklusának borászok számára elérhető támogatásairól, vagy a bormarketingben rejlő lehetőségekről.
A kiadvány mellékletében a Tokaji borvidéken zajló fejlesztésekről kaphatunk képet, de megszólal két borászlegenda, Szepsy István és Árvay János, valamint az idei Borászok Borásza, Bodó Judit is, Stumpf István pedig a most induló Tokaj-Hegyalja Egyetemmel kapcsolatos terveket és reményeket mutatja be.
Olvasóink – még ha csak virtuálisan is – ellátogathatnak a boraival a világelitben szereplő, folyamatosan újító Malatinszky Csaba borászatába – akit a világ egyik legtekintélyesebb szakírója, Steven Spurrier egyenesen Monsieur Cabernet Franc-nak szólít –, egyebek mellett olvashatnak a szekszárdi és az egri borturizmusról, vagy a csúcséttermek és borászatok Covid–19 által kikényszerített átalakulásáról.
A kiadványt megtalálja az újságosstandokon, vagy megrendelheti a Lapcentrum oldalán is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.