A köztulajdonú cégek vezetőinek jövedelmei a következő körben már nemcsak egyes újságírókat, de a teljes közvéleményt megrendítették.
A pénzügyi talpon maradásért küzdő Budapesti Közlekedési Vállalat menedzsmentjével kapcsolatban naponta derültek ki az átlagfizetés tíz-hússzorosát kitevő alapbérek, tálcán kínált hatalmas prémiumok, csak kegydíjként értelmezhető végkielégítések – olvasható a Népszabadságban.
A kirobbant botrány nyomán 96 emberre kiterjedő belső vizsgálati anyagból kiderült, hogy a cégnél öt év alatt másfél milliárd forintot költöttek a végkielégítésekre.
Vidéki önkormányzatok cégeinél, az állami nagyvállalatoknál sem ismeretlen jelenség, hogy megmagyarázhatatlan bőkezűséggel bánnak az elbocsátott vezetőkkel. A MÁV például a 2005 óta elküldött hét felső vezetőnek átlagosan tízmilliós lelépési pénzt fizetett, és majdnem kétszer ennyit a felmondási idő megváltására - természetesen a jogszabályoknak megfelelően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.