Az SSON minden évben kiosztásra kerülő díjai olyan vállalaton belüli, valamint kiszervezett szolgáltató központokat ismernek el és népszerűsítenek, melyek nemzetközi szinten kiemelkedő gyakorlattal rendelkeznek és ezáltal a teljes iparág számára iránymutatást adnak. A pályázatokat idén is az iparág prominens képviselői bírálták el, figyelembe véve a pályázók jelen és jövőbeli stratégiáját, innovációs, és automatizációs eredményeit, ügyfélkapcsolati rendszerének hatékonyságát, valamint a vállalat kontrollkörnyezetének szilárdságát.
A vállalat 2001-ben nyitotta meg budapesti szolgáltató központját, ami ma Magyarország egyik legnagyobb és legfejlettebb ilyen központja több mint 700 alkalmazottal és széles szolgáltatási skálával. A Diageo Business Services jelenleg világszinten a Diageo több mint 80 százaléka számára (nettó értékesítési érték alapján) nyújt pénzügyi szolgáltatásokat, valamint olyan, tipikusan központi tevékenységeket is végez, mint a treasury vagy a pénzügyi tervezés és jelentés.
A Diageo Business Services 2004-ben már kapott hasonló elismerést, akkor a ’Legjobb Új Európai Szolgáltató Központ’ címet nyerte el. Az, hogy a vállalat mindössze hat év alatt egy ennyire kompetitív iparágban két ilyen jeles elismerést is megkapott, hűen tükrözi a központ fejlődését és sikerességét.
Az értékelésben a bírák külön kiemelték a Diageo eredményességét a költségek, a kontrollkörnyezet, valamint az ügyfélközpontúság olyan módú egyensúlyban tartásában, ami a Diageo üzleti sikereit leginkább szolgálja. Ezen területek fejlettsége az, ami miatt a Diageo kiemelkedett az idei mezőnyből. A bírák további nagy eredménynek könyvelték el a "hibrid" modell sikeres bevezetését, melynek keretein belül a vállalat saját központja mellett kiszervezett központokat is működtet.
Chris Davies, a Diageo Business Services ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta a díj átvétele után: „A Diageo Business Services szerves részét képezi a Diageo pénzügyi funkciójának és olyan megoldásokat kínál az anyavállalat számára, melyek komoly segítséget jelentenek az üzleti eredmények elérésében. Az, hogy az iparág elismerte teljesítményünket, büszkeséggel tölt el; kiváló elismerés az itt dolgozó 700 ember, valamint Magyarország számára is, ami továbbra is vonzó helyszín a szolgáltató központok számára.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.