A társaság május óta kínál kis- és középvállalatok számára egy olyan IP-technológiát alkalmazó rendszert, amellyel a cégek kiválthatják a hagyományos asztali telefonokat. Az új szolgáltatással tovább növelné részesedését az üzleti szegmensben, ahol már most is a teljes piac 24 százalékát ellenőrzik.
Béres András, az Invitel vállalati szolgáltatásokért felelős portfóliómenedzsere jelezte: az időzítés nem véletlen, hiszen bár az internetalapú telefonálás (VoIP) már majd egy évtizede létezik, a technológia csak az elmúlt néhány évben jutott el arra a szintre, hogy megbízhatóság és rendelkezésre állás szempontjából is felvehesse a versenyt a hagyományos telefóniával. Miután azonban az új technológia költséghatékonyabb és rugalmasabb, a következő években komoly felfutás várható ezen a piacon. A legfrissebb becslések szerint a VoIP-előfizetések száma Kelet-Közép-Európában a tavaly szűk 7 millióról 2015-re 15 millió fölé emelkedhet, míg hazánkban az évtized közepén már a 2 milliót közelítheti.
A cég az új, IP Center nevű megoldással főképp a kkv-kat célozza meg. Számításaik szerint a partnerek 30 százalékos költségcsökkentést érhetnek el, ami egy 100 mellékkel működő alközpont kiváltása esetén éves szinten milliós tételt is jelenthet.
A májusban piacra dobott új szolgáltatást eddig 80 ügyfélnél vezették be, ami összesen nagyjából ezer melléket jelent, 2012 végére azonban már 1300 ügyféllel és 2000–2500 mellékkel számolnak.
J. Z.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.