Június 13–15. között, azaz szombat este 6-ig a budapesti Tesla-szalonban vendégeskedik az egyik Tesla Cybertruck, ma pedig az Opera előtt van kiállítva az amerikai cég csúcsmodellje.
Elon Musk, a Tesla alapító-vezérigazgatója azt vallja, hogy csak tökéletes munkát enged ki a kezei közül – amennyire persze a körülmények hagyják. Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a Cybertruckkal egyből az eladási listák élére kerülhessen a Tesla a túlzsúfolt amerikai pick-up-piacon, amelyet 46 év óta folyamatosan ural a Ford F–150-es széria.
Másfélszeresére, 60 990 dollárra nőtt a Tesla futurisztikus elektromos pick-upjának az ára azóta, hogy Elon Musk alapító-vezérigazgató 2019-ben a nagyközönség előtt lerántotta róla a leplet, és a cég vezető formatervezője, Franz von Holzhausen a szélvédőjének törhetetlenségét demonstrálandó egy vasgolyóval megpróbálta bezúzni az oldalablakát.
Pechére ez sikerült neki, s az azóta eltelt időszak is hasonló fiaskók sorozatát hozta. Bő kétéves csúszás után elérkezett a nagy nap, csütörtökön a Tesla austini, a Cybertruck összeszerelését végző gigafactoryják városában látványos show keretében és Elon Musk felvezetésével bemutatták a pick-up három változatát, melynek csúcsmodelljére 99 990 dolláros árcédulát ragasztottak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.