BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Magyarországon komoly növekedés potenciált látunk" – mondja az MTV Networks elnöke

A héten Magyarországon tartózkodik az MTV Networks International (MTVNI) elnöke, Bob Bakish. A Világgazdaság a szakembert látogatása céljáról, a budapesti és a globális tervekről s eredményekről faggatta.

Bob Bakish szerint a személyes találkozást semmi sem helyettesíti és mivel  meg akart ismerkedni az itteni vezetőkkel, Magyarországra utazott. Leszögezte:  az MTV Networks Magyarország – bár a kisebb érdekeltségeink közé tartozik – kiváló eredményeket ér el. A Vivával már évek óta jelen van a piacon, tavaly elindult a magyar nyelvű MTV-t, ez év októberben pedig a Comedy Central következik.

A hálózat vezetője kijelentette: a  magyar piacon komoly növekedési potenciált látnak – az idén a Comedy Centralra koncentrálnak, de a Nickelodeonban is vannak további lehetőségek –, így szinte biztos, hogy a nem is olyan távoli jövőben az itteni egység a jelenlegi hetvenötnél jóval több főt fog alkalmazni.

Az MTV Networks International (MTVNI) a legtöbb országban az MTV-vel van jelen, Európában a Nickelodeon is számos országban fogható, a Comedy Centralt viszont egyelőre csak néhány piacon honosították meg. Az Egyesült Államok után Lengyelország volt az első 2006-ban, Hollandia és Németország tavaly csatlakozott, az idén Magyarország következik, és a sor folytatódni fog – mondta el Bakish.

Az elnök szerint a Comedy Centrallal az MTVNI által elért közönség is bővül: míg a Nickelodeon a gyerekeket, a zenecsatornák a fiatalokat, addig ez az általános szórakoztató csatorna mindenekelőtt a felnőtt lakosságot célozza. Ami pedig a műsort illeti, a Comedy Centralban a húzóműsorok – a Daily Show, a Simpsons vagy a South Park – mellett a helyi piac számára, helyben készült programok is helyet kapnak.

A hálózat idei terveiről Bakish úgy nyilatkozott: a nagy projektek közé tartozik, hogy Európában még az idén elindul a HD-minőségű MTV csatorna, amelyen reggelente Nickelodeon-tartalmak is láthatók lesznek. A csatornát Varsóból sugározzák, a műsorok harmada ott készül, a többi Milánóban és Buenos Airesben.

A magyarországi bevezetés részletei még nem véglegesek. Bakish hozzátette: az MTVNI a jövőben is lényegében az marad, ami már mai is: sok országban, sok platformon működő, programjaival a legszélesebb közönséget célzó médiatársaság.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható


Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.