Az angol élvonalban legutóbb a hatodik helyen végzett, és ezzel UEFA-kupa részvételt kiharcolt Aston Villa vezetősége mintegy kétmillió fontról (közel 800 millió forintról) mondott le azzal a döntéssel, hogy nem valamelyik cég mezszponzori ajánlatát fogadta el, hanem a csapat egy helyi szociális otthon nevét viseli majd a felszerelésén – írja a Focivilág.
A birminghami egyesület korábban egy internetes fogadóirodát hirdetett a mezén, amellyel a nyáron lejárt a kontraktusa, és a klub vezetősége úgy döntött, hogy az Acorns Children’s Hospice nevű létesítmény szerepel majd a mezeken. Az Aston Villánál így akarják felhívni a figyelmet a szociális otthonra, amely közel 600 gyermekkel, illetve családjukkal foglalkozik jelenleg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.