Jelenleg úgy tűnik, hogy a technika ugrásszerű fejlődésével a tartalom-előállítók nem képesek lépést tartani. Hiába lehetne akár több száz csatornát is fogni a háztartásokban a korszerű digitális technológiáknak köszönhetően, ha nincs olyan vonzó tartalom, amellyel meg lehetne tölteni azokat, és még fizetnének is érte a felhasználók.
A Chello Zone igazgatója szerint elmúltak azok az idők, amikor egy filmcsatorna elindítása biztos sikert jelentett. A jó eredményekhez új, eredeti tartalmakra van szükség, azonban ezeknél problémát jelent, hogy a gyártási költségek miatt csak rendkívül drágán lehet értékesíteni őket. Egy másik lehetőség, ha kockáztat a szolgáltató – ahogyan a Liberty Global csoporthoz tartozó Chello Zone esetében is tették, például a Zone Romanticával.
További részletek a holnapi Világgazdaság Reklám és média rovatában
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.