A Puma forgalma 2,7 százalékkal bővült, s elérte a 1,37 milliárd eurót.
Az év első hat hónapjában a herzogenaurachi vállalat csaknem 14 százalékkal költött kevesebbet termékfejlesztésre, ugyanakkor a marketing és kiskereskedelmi büdzsé majd 20 százalékkal növekedett meghaladva a 247 millió eurót.
Európa legnagyobb sportszergyártója, az Adidas, a közlemúltban közzétett eredménye szerint vártnál nagyobb mértékben, 5 százalékkal, 2,52 milliárd euróra emelkedett az árbevétel 2008 első felében 2007 ugyanazon időszakához képest. Az üzemi eredmény 10 százalékkal, 208 millió euróra nőtt az első hat hónapban. A Reebok és a TaylorMade– Adidas golfmárkákat is felölelő teljes Adidas csoport forgalma 4 százalékkal, 5,14 milliárd euróra bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.