BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sokat költött reklámra a Puma

Európa másoik legnagyobb sportszergyártónak számító Puma AG adózott eredménye mindössze egy százalékkal 45,6 millió euróra emelkedett üzleti évének első felében. A teljesítmény az elenyésző növekedés ellenére is meglepte az elemzőet – akik 41,1 millió euróval számoltak -, hiszen a Puma óriási összegeket költött az Olimpiát megelőző és a Játékok alatt látható reklámokra.

A Puma forgalma 2,7 százalékkal bővült, s elérte a 1,37 milliárd eurót.

Az év első hat hónapjában a herzogenaurachi vállalat csaknem 14 százalékkal költött kevesebbet termékfejlesztésre, ugyanakkor a marketing és kiskereskedelmi büdzsé majd 20 százalékkal növekedett meghaladva a 247 millió eurót.

Európa legnagyobb sportszergyártója, az Adidas, a közlemúltban közzétett eredménye szerint vártnál nagyobb mértékben, 5 százalékkal, 2,52 milliárd euróra emelkedett az árbevétel 2008 első felében 2007 ugyanazon időszakához képest. Az üzemi eredmény 10 százalékkal, 208 millió euróra nőtt az első hat hónapban. A Reebok és a TaylorMade– Adidas golfmárkákat is felölelő teljes Adidas csoport forgalma 4 százalékkal, 5,14 milliárd euróra bővült.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.