BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Már a YouTube-on is! Óriás reklámok érkezésére számítanak a szakértők

A YouTube felhasználói eddig megmenekülhettek az egérmozdulatra előugró reklámoktól, szakértő források szerint ez azonban nem sokáig marad így. A Google tulajdonában levő videómegosztó a jövőben azokat is megcélozná, akik nem hajlandóak rákattintani a reklámokra.

Aki eddig nem tette, itt a ideje, hogy elkezdje használni az AdBlock plust – jelenti ki a WebProNews cikkében, amely arról számol be, hogy a legnépszerűbb videómegosztó portálon hamarosan jókora reklámok jelennek meg. A hagyományos ráklikkelős változatokat felváltják azok a buborékként felbukkanó hirdetések, amelyek fölött elég mozgatni a kurzort és nincs szükség kattintásra.

Michael Learmonth jelentése szerint az új reklámsáv a weblap teljes szélességét kitölti majd, és különböző szakaszai más-más reklámokat aktiválnak majd. Az új elem a tervezőkkel kapcsolatban lévő informátor szerint olyan széles lesz, mint a jelenlegi "video ad" rész a jobboldalon. A lépés logikusnak tűnik, hiszen az internetezők nagy része egyáltalán nem hajlandó rákattintani a reklámokra. A YouTube havi mintegy hatvanmilliós forgalmát tekintve nem meglepő, hogy a Google igyekszik új módszerekkel hasznot húzni szerzeményéből. Reklámpiaci elemzők szerint a kérdés az, hogyan fogadják a látogatók az új reklámot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.