Aki eddig nem tette, itt a ideje, hogy elkezdje használni az AdBlock plust – jelenti ki a WebProNews cikkében, amely arról számol be, hogy a legnépszerűbb videómegosztó portálon hamarosan jókora reklámok jelennek meg. A hagyományos ráklikkelős változatokat felváltják azok a buborékként felbukkanó hirdetések, amelyek fölött elég mozgatni a kurzort és nincs szükség kattintásra.
Michael Learmonth jelentése szerint az új reklámsáv a weblap teljes szélességét kitölti majd, és különböző szakaszai más-más reklámokat aktiválnak majd. Az új elem a tervezőkkel kapcsolatban lévő informátor szerint olyan széles lesz, mint a jelenlegi "video ad" rész a jobboldalon. A lépés logikusnak tűnik, hiszen az internetezők nagy része egyáltalán nem hajlandó rákattintani a reklámokra. A YouTube havi mintegy hatvanmilliós forgalmát tekintve nem meglepő, hogy a Google igyekszik új módszerekkel hasznot húzni szerzeményéből. Reklámpiaci elemzők szerint a kérdés az, hogyan fogadják a látogatók az új reklámot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.