A fiatal férfiak (18-39 évesek) körében elért egész heti kereskedelmi közönségaránnyal (1,0%CSOV, commercial share of viewing) a versenytársak közül megelőzte az AXN-t (0,7%CSOV) és a Spektrumot (0,8%CSOV), és felzárkózott a Sport1 (1,2%CSOV) és a CoolTV (1,6%CSOV) mögé.
A heti rekordnézettséghez a 18-39 éves férfiak körében a Bajnokok Ligája (1,6%SHR) mellett a TV6 szórakoztató műsorai is hozzájárultak: az Új Amerikai Gladiátorok magyarországi premierje (0,9%SHR), a Kaliforniába jöttem (1,0%SHR) a Norm Show (0,6%SHR) és a sci-fi sorozatok (Andromeda - 2,8%SHR, Star Trek:Voyager - 2,7%SHR).
Az elmúlt hetekben sok nézői visszajelzés érkezett a csatornához azzal kapcsolatban, hogy a TV6 a kábeles- és műholdas hálózatokon nem minden szolgáltatónál hozzáférhető. A Viasat Hungária Zrt. továbbra is törekszik a terjesztési tárgyalások mielőbbi lezárására, többek között a UPC-vel, mint az egyetlen jelentős, a TV6-ot egyelőre nem elosztó szolgáltatóval - szögezi le a társaság közleménye
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.