Az ingolstadti cég az év első tíz hónapja során 844700 járművet értékesített, 3,3 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában, és különösen Európában valamint Ázsiában növelte piaci részesedését.
Peter Schwarzenbauer, az Audi AG igazgatótanácsának az értékesítésért és marketingért felelős tagja szerint a kelenlegi nehéz világpiaci körülmények ellenére teljesítik 2008-ra kitűzött, egymillió autóról szóló tervet.
Magyarországon az elmúlt hónapban 4,8 százalékkal, 150-re növelte eladásait a márka, a tízhavi értékesítés pedig 12,7 százalékkal 1724-re emelkedett.
A legsikeresebbnek továbbra is az A4 bizonyult: a tavalyi évben tíz hónap alatt 438, míg az idén 733 kiszállítást regisztráltak. A márka sokat vár az új SUV-modelltől, az Audi Q5-től, amelynek értékesítése decemberben kezdődik meg Magyarországon. A már rendelhető autó belépő modellje, a 170 lóerős 2.0 TDi 10,933 millió forintba kerül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.