2006-óta látható az AIG logója a Manchester United játékosok mezén, a jövőben azonban megváltoznak a felsők. A gazdasági válságban vergődő amerikai cég nem újítja meg 2010-ben lejáró szerződését az angol klubbal, a csapatnak eladott pénzügyi termékekkel együtt évi 19 millió fontot takarít meg így az AIG – írja az AFP.
A Manchester United már megkezdte a kutatást az új szponzor után és a nyilatkozatok szerint a helyzet bíztató. Az indiai Sahara vállalat állítólag már be is jelentkezett az AIG helyére. Phil Townsend, a klub szóvivője szerint az év végére új felirat kerülhet a mezekre.
A sietségre szükség is van, mert bár az AIG-vel kötött szerződés csak egy év múlva jár le, a klubnak időben le kell zárnia a tárgyalásokat, hogy a 2010/2011-es szezon kezdetére a boltokba kerülhessenek az új mezek. "Nem tragédia, ha nem sikerül, de megkönnyítené az életünket, ha megkezdhetnénk a pólók nyomtatását."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.