Az elvégzendő feladatot így tartalmazza a közlöny: „Médiatervezés, médiafoglalás és -vásárlás a Millenáris Nonprofit Kft. tevékenysége és programjai célközönségének folyamatos tájékoztatása céljából, különös tekintettel a nyomtatott média megjelenésekre, az elektronikus- és az on-line médiára, valamint a kültéri (outdoor) és beltéri (indoor) felületek foglalására”.
A nyertes Media Insight Médiaügynökség Kft. mindezt nettó 180 millió forintért látja el. A nyertes adta az összességében legelőnyösebb ajánlatot. Az értékelésnél 220 volt a súlyszáma az RTL Club és a TV2, 200 a többi tévé árainak, és 100-100 súlyszám járult az országos heti- és napilapokban, illetve a programfüzetekben elért kedvezményekhez
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.