Az MIT diákjai által készített berendezés akár a teljes energiaszükséglet tíz százalékát is fedezni tudja – írja a Tech Fragments. A GenShock ötlete Zack Anderson feltaláló szerint az energiatakarékosság gondolatából indult ki. A kutatók szerették volna megtudni, mennyi energiát pazarolnak el az autók, ezért érzékelőket szereltek a különböző típusok futóműveire, az adatokat pedig számítógéppel elemezték.
Egyes hibrid modellek jelenleg is használják a fékezésből származó energiát, így innen már csak egy lépés volt, hogy a zötykölődést is hasznossá tegyék. Az energiafelhasználás szempontja mellett az sem elhanyagolható, hogy a GenShock a hagyományos technológiáknál jóval hatékonyabban működik lengéscsillapítóként. A csapat nyárra fejezi be a tesztelést és kezdi meg a kereskedelmi partnerek felkutatását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.