Legalább egy keretterv kellene, illetve néhány napon belül olyan akcióterv, amely rövid távon (hat-nyolc hónap alatt) stabilizálná a céget. Ennek vélhetően a dolgozók is örülnek majd, hiszen egyelőre csak előleget kaptak, a fizetés többi részét a keddi esemény utáni napokra ígérte a vezetés, amely előtt immár béremelési követelés is van.
Sok még ugyanakkor a nyitott kérdés. Nem tudni például, hogy az AirBridge magyar fő tulajdonosai (Kiss Kálmán 46, Költő Magdolna 5 százalék) hajlandók-e maguk is betenni pénzt a cégbe, hogy finanszírozzák a működést. Márpedig Vlagyimir Dmitrijev, a Vnyesekonombank vezetője a múlt héten egyenlő részvételen alapuló együttműködést sürgetett. Ha erre nem hajlandók, akkor a belépő új magyar tulajdonos(ok) milyen mértékű áldozatot vállalnak? Nem ismert, hogy lesznek-e egyáltalán új magyar tulajdonosok. Költő Magdolna lapunknak néhány napja azt mondta, őt még nem kereste meg sem magán-, sem jogi személy.
„Természetesen nem vagyunk részvétlenek a cég iránt, s reméljük, hogy egy orosz légitársasággal együttműködve növelheti az utasszámot és javíthat egyéb mutatóin” – mondta a bank igazgatósági ülése után Dmitrijev. A hitelintézet tulajdonába került a Malév azon része, amely korábban az Abramovics fivéreké volt, mivel az ő AiRUnion szövetségük tönkrement és megszűnt, a Malév-tulajdonrész megvásárlását viszont korábban a Vnyesekonombank finanszírozta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.