A gyorsan visszafejthető kétdimenziós vonalkód szinte bármilyen információ elrejtésére alkalmas, megjeleníthető nyomtatott és online felületeken vagy a televízióban is. A mobilkódot ma elsősorban a hirdetésekben alkalmazzák, használatával a reklámozott termékről a hirdetési felületen nem szereplő többletinformációhoz juthatnak az érdeklődők, így a kampányok célzottabbak lehetnek a hagyományos modelleknél.
A mobilkód felhasználható promóciókban, játékokban is, de alkalmas személyes azonosításra. Utóbbira példa a Lufthansánál bevezetett elektronikus rendszer, amikor az utas mobilkód formában kapja meg a beszállókártyáját a telefonjára, s azt a check-innél olvassák le. A technológia szülőhazájában, Japánban még személyesebb célokra is használják az emberek, saját ruházatukra nyomtatnak privát életükre vonatkozó információkat is tartalmazó mobilkódot, így árulnak el magukról többet azok számára, akik azt olvasni tudják.
A hazaihoz hasonló tesztkampány folyik jelenleg Lengyelországban is. A focirajongó olaszok pedig többek között arra is használják a mobilkódot, hogy a sporttudósítások mellett elhelyezve az olvasók eljuthassanak egy olyan oldalra, ahol megtekinthetik az adott mérkőzés legszebb góljait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.