Bár az idei év első hónapjainak eredményei nem adnak okot túlzott optimizmusra, a német Dr. Oetker élelmiszeripari nagyvállalatnál jól sikerült a tavalyi év: a forgalom 6,6 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
A jelentés szerint a cégnek hazai piacán, Németországban nem sikerült ugyan javítania forgalmát, de külföldön csaknem 12 százalékkal, ennek következtében a Németországon kívüli üzlet nagysága már a teljes üzleti tevékenységen belül túllépte a 60 százalékot.
A vállalat kiemelkedően ígéretesnek nevezte a brazil és a lengyel piacot. A Dr. Oetker ugyanakkor most készül hódítani a mélyhűtött pizzák legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban.
A vállalat üzleti fejlődésének fő letéteményese a mélyhűtött pizza, melynek eladásait tavaly több mint 10 százalékkal növelte a Magyarországon is érdekeltséggel rendelkező német vállalat. Tavaly egyébként cégfelvásárlásokkal is növekedett, így alkalmazottainak száma 7 százalékkal, 8200 fölé emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.