Az Inditex tavaly 1,25 milliárd euró adózott eredményt regisztrált, ez szinte megegyezik az előző év eredményével. Az elemzők 1,23 milliárd euróval számoltak. A spanyol vállalat 2008-ban 573 egységgel bővítette globális hálózatát. Elsőként lépett piacra Ukrajnában, Dél-Koreában, Montenegróban, Hondurasban és Egyiptomban.
A vállalat részvényenkénti 1,05 euró osztalék fizetéséről határozott. A gazdasági körülmények ellenére 2009-ben a piacot meghaladó növekedéssel számol a vállalat.
Habár az Inditex mintegy 4000 üzlete tart fenn a világ 73 országában, forgalmának 34 százalékát még mindig a spanyol értékesítés teszi ki. Magyarországon 2004-ben jelent meg először a Zara hálózattal, majd később további négy márkával nyitott a hazai közönség felé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.