Molitorisz Károly vezérigazgató tájékoztatása szerint a javuláshoz a tavaly nyári 7 százalékos áremelkedés mellett a jelentős forgalomnövekedés is hozzájárult. A holdingszerűen működő teljes Univer csoport forgalma így 2008-ban hárommilliárd forinttal, 28,7 milliárdra emelkedett. A cégvezető szerint az iskolákat megcélzó programjuk sikere is hozzájárult, hogy az Univer Product mustárforgalma 5 százalékkal nőtt.
Így a mustárpiacon is a legnagyobb eladóvá vált, miután a majonézeladásokban már hosszabb ideje az élen áll. A cég erre az évre nem tervez növekedést és áremelést, az eredményt hatékonyságnöveléssel kívánja megtartani. A vezérigazgató szerint a válságban azok a cégek kerülnek a legnehezebb helyzetbe, amelyeknek termelésükhöz külső forrásra van szükségük, de a bankok nem adnak.
Ezért is tartja szerencsésnek, hogy az Univer már tavaly hozzákezdett a fejlesztéshez, s áprilisra üzembe is állíthatja a mintegy 3 milliárd forintos beruházással a 9000 négyzetméteres készáru-csomagoló és gyártó üzembe telepített legújabb keverő- és automata töltőberendezéseit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.