Wolf Gábor szerint az ott látott sikeres válságkezelő stratégiák segíthetnek a hazai kis- és közepes vállalkozásoknak is a megfelelő válaszok megtalálásában. A válság hatásainak kivédésére két terület erősítésében látják a megoldást tengeren túli kisvállalatok:
Hozzátette, hogy amerikai vezető kkv marketing szakértők beszámolója szerint, a válság leginkább azokat a kis- és közepes céget fenyegeti, amelyek korábban nem alkalmaztak marketing eszközöket és nem építettek vevőlistát, amivel hatékonyan és költségkímélő módon kommunikálhatnak a vevőikkel - véli a Marketing Commando vezető tanácsadója.
Az amerikai tapasztalatok rámutatnak, hogy nem feltétlenül a legerősebb cég marad fenn, hanem amelyik gyorsabban képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.