A 3900 fős üzem két műszakban szereli össze az óriáspickupot, valamint a manapság szintén nemigen kapós Ford Escape és Mercury Marine SUV modellt.
Az ilyen V6, V8 benzinmotorokkal döbörgő, 10 négyzetméter alapterületű óriások az elmúlt év május-júniusáig igen kapósak voltak, ám miután felugrott a nyersolaj ára, az amerikaiaknak átszámítva már 170 forintba került egy liter benzin.
Akkor hirtelen, egyik hónapról a másikra 15-20 százalékkal zuhantak a pickup és SUV eladások, Detriot pedig a fejét vakarta.
Aztán elővették a nagy értelmező szótárt, hogy mit is jelent az európai és japán kollegák által emlegetett gazdaságosság.
Majd következett a fekete szeptember, a jelzáloghitel válság, és egyszer csak arra ébredt Amerika, hogy az a pénz, amelyre számítottak, egyszerűen: nincs.
Az autóipar termékpaletta struktúraváltása persze azóta sem indult meg, hiszen ahhoz pénz kell, ami még az állami támogatást eddig nem igényelt Fordnak sincs.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.