BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Terjeszkedne a Hyundai Holding, a Csiki-Bege nem volt vonzó befektetés

Miközben az első negyedévben 43 százalékkal zuhant a magyar személyautó-piac, a Hyundai a tavalyi első negyedévi 347-ről 411-re növelte eladásait.

Az értékesítés negyedét az alsó középkategóriás i30 modell adta – tájékoztatta lapunkat Tüttő Tibor, a márkaképviselet, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, hozzáfűzve, hogy csak márciusban 249 új járművet adtak át a megrendelőknek, és ezzel a márka a legjobb egyhavi eredményét érte el hazánkban.

Az összesen 11 autómárkát képviselő anyacég, a Csehországban, Szlovákiában és Szlovéniában is leányvállalattal jelen lévő holland AutoBinck Holding NV ugyanakkor a válság ellenére is keresi az eladó kereskedéseket a régióban, ám a közelmúltban csődbe ment Suzuki Ász telephelye, valamint a csődvédelmet kért Csiki-Bege Autoplaza nem látszott vonzó befektetésnek a cég számára – mondta Tüttő László.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.