Így a Fiat és a kanadai-osztrák Magna csoport, valamint egy befektetői társaság, a belga RHJ International mellé negyediknek felzárkózott egy negyedik ajánlat is. Szakértők azonban csak az első kettőt tartják esélyesnek.
A Wall Street Journal szerint ugyanakkor az anyacég, a GM akár 50 milliárd dolláros kormánytámogatásra szorulhat működőképessége fenntartásához, ez pedig azt jelenteni, hogy az autóipari óriás 70 százaléka állami tulajdonba kerülhet.
Az Opelnek otthont adó német tartományok vezetői két napja úgy nyilatkoztak: előfordulhat, hogy csődbe megy a General Motors német leánya, de ez "a legrosszabb forgatókönyv.
Egy olasz lap korábbi tudósítása szerint a Fiat úgy látja: több mint 50 százalék esélye van az Opel megvásárlására, mivel vetélytársai nem rendelkeznek hozzá hasonló szakértelemmel. A Der Spiegel információi szerint viszont a GM-nek fenntartásai vannak az olasz céggel szemben.
A Der Spiegel viszont a General Motors belső dokumentumaira hivatkozva azt írja: a Fiat az utolsó az anyavállalat rangsorában az Opel lehetséges vevői közül. A Reuters által idézett cikk szerint az amerikai tulajdonos leginkább a Magna győzelmének örülne. Meg nem nevezett forrásokra hivatkozva közli: a GM azért nem fogadná szívesen a Fiatot, mint befektetőt, mert az olasz cég a rivális Chrysler szövetségese.
Ma a brit kormány is közölte: nem tartja kizárhatónak, hogy a szigetország anyagi támogatást nyújt az Opel testvérvállalatának, a Vauxhallnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.