BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az AXA és a Szonda Ipsos a legjobbak között

2009-ben immár ötödik alkalommal indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A Nagy-Britanniában 1995-ben megalakult, ma már világszerte 82 országban, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között működő program célja, hogy a márkaépítés terén példaértékű eredményeket elért, a fogyasztók, és a szakma által egyaránt elismert vállalatokat díjazza.

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésében az AXA-t és a Szonda Ipsost is díjazták.

AXA: Nagy megtiszteltetés!

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a neves szakemberekből álló zsűri az AXA márkát is a Superbrandek közé sorolja. Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy szolgáltatásainkkal és piaci jelenlétünkkel hozzájáruljunk a hazai pénzügyi kultúra szintjének emeléséhez és a pénzügyek területén az öngondoskodási lehetőségek elterjesztéséhez. Ezen erőfeszítéseink fontos elismerése a Superbrands díja, amely reményeink szerint, tovább erősíti majd ügyfeleink belénk vetett bizalmát” - mondta el Szekeres Tibor, az AXA csoport Magyarország országigazgatója.

A Szonda ismételt

"Sokat jelent számunkra, hogy idén is kiérdemeltük ezt a díjat. Fontos, objektív visszaigazolása, megerősítése a mindennapi munkánknak. Azt mutatja, hogy jó úton járunk. Büszkék vagyunk rá, hogy az eredményességünket és a megbízhatóságunkat a megrendelők mellett a független zsűri is elismeri.

Mi, a Szonda Ipsosban, hisszük, hogy megvannak az eszközeink ügyfeleink üzleti törekvéseinek hatékony támogatására. Képesek vagyunk segíteni őket abban, hogy helyesen mérjék fel döntéseik fogadtatását a piacon, s így a legmegfelelőbb stratégiát alakítsák ki. A másodjára is megítélt Business Superbrand-díj azt bizonyítja, hogy reális alapja van a hitünknek – nyilatkozta Gulyás János, a Szonda Ipsos vezérigazgatója.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.