A Microsoft a harmadik helyre szorult a kereső szolgáltatás terén a Google és a Yahoo mögött az Egyesült Államokban. A comScore adatai szerint Redmond keresőjét áprilisban az internetezők 8,2 százaléka használta, szemben a Google 64,2, valamint a Yahoo 20,4 százalékos részesedésével – írja a The Times.
"Ma a keresőmotorok segítenek a felhasználónak a webes tájékozódásban és az információ összegyűjtésében. Ugyanakkor nem teszik lehetővé, hogy az adatokat megfelelően használjuk. Amikor a Bing fejlesztésébe kezdtünk, mélységében próbáltuk megérteni, hogyan használják az emberek a világhálót" – mondta a most bemutatott keresőmotorról Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója.
A Bing a cég állítása szerint könnyebbé teszi például az internetes vásárlásokat azzal, hogy feldolgozza a korábbi hasonló keresések eredményét. Az új szolgáltatás a jövő héten indul kísérleti formában az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában a bing.com oldalon. A Microsoft mintegy 100 millió dollárt fordított a termék reklámozására, amelynek feladat, hogy hatékonyabb szolgáltatást nyújtson az eddig használt Live Search helyett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.