Ennek megfelelően a portfóliónkban is egyre nagyobb a súlyuk a pálinkáknak: ha együtt nézzük a Zwack Sándor Nemes Pálinka, a Kosher, a Hírös Kecskeméti és az Óbester sorozatot, akkor elmondhatjuk, hogy az egyik legnagyobb gyümölcspárlat-készítő cég vagyunk Európában, a Kosher pálinka pedig tagja az első tíz stratégiai márkánknak.
A Zwack igazgatóságának elnöke elmondta: a pálinka kategória minden szegmensben nő, más-más fogyasztói rétegnek köszönhetően. A szuperprémiumok között a jómódú ínyencek találják meg a csúcsminőségű, egyben új, érdekes alapanyagokból készült pálinkákat, a fiatal generáció elsősorban az intenzív illatú, ízű és színű ágyaspálinkákat, valamint a mézzel édesített párlatokat keresi, míg a hagyományok iránt elkötelezettebbek a kisüsti eljárással készült, esetenként magasabb alkoholtartalmúakat értékelik.
Zwack Sándor szerint a legális hazai pálinkapiac bővülése továbbra is jelentős lesz, még ha a dinamikája idővel csökken is. Mint mondta, a hagyomány és az a tény, hogy a pálinka nemzetközileg elismert hungarikum, egyaránt biztosítja a fokozódó érdeklődést iránta – különösen igaz ez válsággal terhes időszakban. Ugyanakkor remélik, hogy a fekete/szürke piac idővel visszaszorul, bár ennek rövid távon nem kedvez a fizetőképes kereslet csökkenése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.